KOMITED UNTUK MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN DENGAN MUDAH DAN CEPAT :-

·         Membantu pelajar mendapatkan dana pembiayaan

1 Pelajar, 1 Pinjaman

·         Urusan di kaunter Akaun dan Kewangan

Selesai dalam tempoh 10 minit

·         Pembayaran pemulangan lebihan deposit asrama

Diproses dalam tempoh 14 hari selepas minggu ke-3 setiap bulan

·         Pembayaran kepada vendor

Diproses dalam tempoh 14 hari selepas syarat tempoh 30 hari

·         Memastikan aduan IT Teknikal diambil tindakan segera

3 hari bekerja

·         Mengambil tindakan terhadap semua masalah atau aduan yang diterima

Selewat-lewatnya dalam tempoh (5) hari bekerja

·         Pra pendaftaran kursus

1 Minggu sebelum peperiksaan akhir

·         Keputusan peperiksaan akhir diumumkan segera

6 minggu selepas peperiksaan akhir

KOMITED MENYEDIAKAN KHIDMAT / PERTANYAAN / HEBAHAN / ADUAN PELANGGAN :-

·         Membuat hebahan berkaitan Bahagian Pembangunan Perniagaan dan Unit Kemasukan Pelajar

2 Kali sebulan

·         Mempromosikan publisiti program Pahang Skills

Sepanjang tahun

·         Khidmat nasihat kepada kelab pelajar berkaitan dengan perlaksanaan program

Dalam tempoh 3 hari penerimaan lengkap borang permohonan

·         Perjumpaan penasihat akademik

Sekurangnya 3 kali setiap semester

KOMITED DAN PRIHATIN UNTUK :-

·         Kepuasan pelanggan dengan perkhidmatan yang diberikan

Penilaian sekurangnya 85%

·         Melaksanakan program dan latihan kompetensi yang terancang dan sistematik supaya semua staf dapat menghadiri kursus

Sekurangnya 2 kali setahun

·         Memastikan pengesahan jawatan dan perlanjutan tempoh percubaan diselesaikan

Dalam tempoh 21 hari bekerja dari tempoh permohonan lengkap diterima

·         Perkhidmatan kaunseling

Dalam tempoh 3 hari bekerja selepas kes / permohonan diterima

·         Penempatan latihan industri

1 minggu sebelum latihan industri bermula

KOMITED UNTUK MEMPROSES, MEREKOD DAN MAKLUMBALAS PERMOHONAN / ADUAN

·         Maklumbalas kepada aduan pelanggan

5 hari bekerja

·         Memproses permohonan online bagi program kolej

3 hari bekerja

·         Mengambil tindakan segera atas aduan kerosakan peralatan pejabat dan bangunan serta mengambil tindakan pembaikan kerosakan

3 hari selepas aduan kerosakan diterima

·         Setiap permohonan untuk tempahan kenderaan akan diproses segera

Dalam tempoh 24 jam permohonan diterima

·         Maklumbalas pelanggan dimaklumkan kepada pengadu

Dalam tempoh 14 hari bekerja selepas siasatan / tindakan terhadap aduan diambil

·         Proses pengesahan graduan

Dalam tempoh 6 bulan selepas tamat belajar

 

 

Go to top